Blog

Artykuły z optymalizacji procesów i zarządzania zmianą

Rozgośc się i zapoznaj z nasza filozfią zarządzania zmianą i optymalizacji pracy. Naszą inspiracją jest turkusowe zarządzanie, 4 dniowy tydzień pracy i inne inicjatywy…

CASE STUDY: Sklep i serwis rowerowy — jak pasja do rowerów zamieniła się w mały biznes, a potem w konkretne wyzwania

CASE STUDY: Sklep i serwis rowerowy — jak pasja do rowerów zamieniła się w mały biznes, a potem w konkretne wyzwania

Czy Twoja firma co roku tonie w chaosie, gdy zaczyna się sezon? To case study serwisu rowerowego — choć fikcyjne — pokazuje bardzo realny problem małych firm: jak brak procesów prowadzi do reklamacji, utraty klientów i wypalenia zespołu. Sprawdź, jak proste uporządkowanie pracy, mapowanie procesów i ustalenie priorytetów pomogły w kryzysowej sytuacji. Lekcje, które możesz wdrożyć od zaraz — niezależnie od branży!

czytaj dalej

To po prostu dbanie o to, żeby każdy w zespole miał tyle pracy, ile faktycznie jest w stanie efektywnie ogarnąć. Ani za dużo, ani za mało – tak, żeby uniknąć wypalenia, frustracji czy marnowania talentu. To sztuka…

czytaj dalej
Mapa procesu – co to takiego?

Mapa procesu – co to takiego?

właśnie po to tworzymy mapy procesów – czyli wizualne przedstawienie tego, jak wykonujemy zadania. Dzięki nim możemy łatwo przekazać wiedzę innym, przypomnieć sobie szczegóły działania, albo…

czytaj dalej
Jakie są metodyki zarządzania procesami? 

Jakie są metodyki zarządzania procesami? 

Jeśli chodzi o prace biurowe czyli klikanie w komputer, to tutaj prym wiedzie świat IT. nie wiem czemu, ale oni naprawdę lubią systematyzować, usprawniać, organizować. I przez lata wypracowali kilka ciekawych schematów, i nadal poszukują nowych.

Drugim miejscem gdzie metodyki organizacji pracy są nie tylko ważne ale i potrzebne to niewątpliwie fabryki. Kto nie słyszał o geniuszu Toyoty. Jak nie, to może i dobrze że to czytasz teraz.

czytaj dalej
3 problemy w pracy z danymi i jak je naprawić

3 problemy w pracy z danymi i jak je naprawić

Wielu liderów patrzy na cyfry wyrywkowo, zapominając, że każda liczba wynika z innej albo wpływa na inną. Prowadzi to do złych diagnoz problemów, rozmów naprawczych, które nie adresują rzeczywistego problemu. Co można z tym zrobić…

czytaj dalej
Kto jest klientem lidera sprzedaży?

Kto jest klientem lidera sprzedaży?

tóż, po awansie lider, żeby się wykazać, albo zaczyna wypełniać wszystkie żądania zarówno zarządu jak i zespołu, albo podważa wszytsko, bo sam wie lepiej. I zupełnie zapomina o tym, że może przeciez traktować obie strony jak swojego potencjalnego klienta. Czyli pytać, dociekać, szukać sedna, i…

czytaj dalej

Kategorie